team ADventure, ediţia a V-a

Mulţi studenţi, în special cei mai mari, în an terminal la licenţă,  sau cei de la master, îşi caută des şi persuasiv o rampă de lansare în domeniul lor de studiu…şi reuşesc sau nu prea.

PRIME Iaşi le vine în ajutor cu un proiect mare, de fapt singurul Festival Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publlice din zona Moldovei, şi anume, team ADventure.  Festivalul se adresează studenţilor şi masteranzilor Facultăţii de Filosofie şi Ştiinţe Social-Politice – Secţia „Ştiinţe ale Comunicării”, masteranzilor Facultăţii de Economie şi Administrare a Afacerilor – Secţia „Marketing şi Comunicare în Afaceri”, masteranzilor Departamentului de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării – Secţia „Tehnici de producţie editorială în presa scrisă, audio-vizual şi mass-media”. team ADventure se doreşte a fi liantul dintre mediul academic, studenţi şi mediul business.

În concurs participă 9 echipe a câte 4 studenţi/masteranzi şi trei parteneri care oferă câte un studiu de caz echipelor.

Cei trei parteneri ai acestei ediţii sunt:

1. Tester-Casa Auto, un dealer în Iaşi al mărcilor Mercedes-Benz, Mitsubishi, Hyundai, Volvo, Land Rover şi Jaguar este un grup de firme cu peste zece ani de experienta in domeniul auto.

Studiul de caz pe care Tester- Casa Auto îl oferă studenților înscriși în festivalul team ADventure are ca scop creşterea gradului de informare a publicului din Iaşi cu privire la serviciul de buyback şi trade in Tester-Casa Auto.

2. Wink Public Multiumedia, rețea de tip digital signage prezentă în sectoarele transport public, retail și spații publice. Activează pe piața de publicitate digital OOH, furnizează un conținut informativ și publicitar dinamic și adaugă valoare unor timpi de așteptare.

 Studiul de caz pe care Wink îl pune la dispoziția studenților înscriși în festivalul team ADventure are în vedere realizarea unei campanii de comunicare pentru promovarea rubricilor informative și de divertisment nou introduse, ca parte a conținutului difuzat în rețeaua de ecrane digitale, din sectorul transport public din Iași.

3. Adservio program educaţional ce utilizează multiple soluţii de comunicare prin care ţine elevii permanent informați cu privire la situaţia lor școlară. Prin soluțiile pe care le oferă, Adservio facilitează o bună comunicare între instituția de învățământ, profesori, elevi și părinți.

Studiul de caz pe care Adservio îl oferă studenților înscriși în festivalul team ADventure are ca scop schimbarea atitudinii elevilor față de carnetul electronic de elev Adservio, prezentarea caracteristicilor și a avantajelor carnetului electronic de elev, precum și creșterea vizibilității brandului în rândul elevilor și al părinților.

Pentru cei interesaţi, mai multe detalii vor fi prezentate în această seara, la 20:15, în Amfiteatrul II8, corp A, UAIC, când va avea loc lansarea team ADventure. Vă aşteptăm cu drag şi interes!

PACE şi BINE!

Anunțuri

Despre Pavel-Emilian Stan
Sunt român şi sunt mândru că m-am născut român, indiferent de ce s-a, se, se va spune despre asta!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: