Nu am știut

Nu am știut că viața valorează atât de mult până când nu am fost la câțiva pași de moarte…

Nu am știut cât de important este Dumnezeu până ce nu l-am simțit aproape de mine în clipele cele mai dificile și până ce nu m-a binecuvântat cu bucurii, o familie minunată, o persoană pe care o iubesc, sănătate, prieteni buni…și până ce activitățile cotidiene m-au ținut departe de biserică și mă făceau să uit de rugăciune…

Nu am știut că rugăciunea poate face minuni până ce nu am simțit că mă întărește și ceea ce îmi doream se împlinea…

Nu am știut că familia valorează atât de mult până când nu am fost plecat departe de casă, de părinți sau până sora mea nu a plecat în altă țară…și am simțit dorul ei și al părinților…

Nu am știut cât de importantă e persoana iubită până ce nu am fost departe de ea…

Nu am știut că prietenii valorează atât de mult până când nu le-am simțit lipsa de la distanță…

Nu am știut cât de important e să faci un gest simplu, să ajuți un om, să dai un  <Bună ziua!> până ce o bătrânică a zâmbit când am salutat-o, iar alt om nu se oprea din mulțumiri doar pentru că l-am ajutat să tragă un cărucior cu niște saci la deal… 

Nu am știut că  unii oameni pot fi așa răi până nu am întâlnit …

Nu am știut că unii oameni pot fi așa buni până când nu am întâlnit…

Nu am știut cât de multă suferință interioară poate provoca un reproș…

Nu am știut că este bine să ai un anturaj bun până când am simțit ce frumos mă poate face să cresc ca persoană…

Nu am știut că o greșeală mărturisită poate aplana conflicte și este primul pas spre împăcare până ce nu am  trăit asta…

Nu am știut că o simplă vizită la bunici sau la o persoană în vârstă sau la un bolnav poate să însemne enorm în ochii lor…

Nu am știut că printr-o vorbă bună poate face atâta bine…

Nu am știut că o vorbă urâtă poate face mai mult rău decât un pumn sau o lovitură…locul lovit se vindecă destul de repede dar o inimă rănită se vindecă mult mai greu…

Nu am știut că o carte poate face atâta bine cultural…

Nu am știut cine îmi este prieten adevărat până când am dat de greu…

Nu am știut că poți primi mai mult decât dai, dacă o faci din inimă…

Sigur uit de unele lucruri, sigur că nici acum nu știu de altele și nu voi proceda bine…dar am învățat multe și știu sigur că viața mă va învăța multe altele…trebuie doar să fim deschiși spre ceilalți și să nu rămânem în carapacea mândriei și egoismului nostru…

PACE ȘI BINE!

sursă foto

Despre Pavel-Emilian Stan
Sunt român şi sunt mândru că m-am născut român, indiferent de ce s-a, se, se va spune despre asta!

3 Responses to Nu am știut

  1. Multi nu stim pana nu dam de ele… e bine ca atunci cand le aflam, sa invatam ceva din aceste incercari 🙂

  2. Axlandra says:

    Cât de frumos spus şi adevărat! Până nu punem mâna singuri, nu aflăm dacă frige sau nu. O zi frumoasă!

Lasă un răspuns

