O ultimă duminică în Iași…

    Azi e ultima zi în care mai stau în Iași așa…încontinuu…mâine îmi iau bagajul și mă întorc în satul meu natal, la mama și tata, la bunici, rude… Dar azi vreau să fie foarte frumos…și va fi! Va fi pentru că îmi voi petrece ziua cu persoana iubită, cu cei dragi pe care îi am în Iași și voi  merge la biserică să ascult Sfânta Liturghie, așa cum se cuvine să facă un creștin bun în ziua Domnului. E important acest aspect pentru viața mea și pentru pacea mea interioară!

Voi fi vesel și voi acorda toată atenția mea celei pe care o iubesc și celor dragi și, foarte important, lui Dumnezeu! Azi îî voi mulțumi special pentru că m-a ocrotit tot anul acesta, de când am început facultatea și până în prezent, îi voi mulțumi pentru că este foarte bun cu mine deși sunt nevrednic… și mi-a oferit o persoana minunată care simt că mă iubește și îmi este alături mereu…pentru toate câte mi le-a dat, binecuvântări și încercări!

Zâmbește și nu lăsa nicicând tristețea și neliniștea să te apese! Asta îmi spun des și mă ajută să rămân puternic!

Să aveți o duminică binecuvântată de bunul Dumnezeu, am plecat să fiu cu draga mea!

Pace și bine!

sursă foto

Despre Pavel-Emilian Stan
Sunt român şi sunt mândru că m-am născut român, indiferent de ce s-a, se, se va spune despre asta!

Lasă un răspuns

