O poveste a contrastelor…Blog Olympics III

Azi s-a desfășurat cea de-a treia ediție a Blog Olympics, organizat de Iași.InOras.ro,  ediție care a fost …unică, în felul ei. Nu am fost simplu spectator, am fost participant așa că am simțit din plin cum au curs lucrurile…Concursul a început prin speech-ul organizatorilor, iar prima probă a fost una din favoritele mele…cea de făcut 10 fotografii cu oamenii care se plimbau prin Palas 🙂

Mi-a plăcut pentru că, printre acei oameni s-a numărat un mic și scump bebeștrumf, o dulceață de fetiță de maxim 1 anișor, cred ;)) pe care am ținut-o în brațe în momentul fotografiei…și după încă un pic, că parcă nu vroia să se dezlipească de mine…sau vice-versa 🙂

Au fost 7 probe…mai … sau mai … Unii s-au supărat, nu au simțit că a fost bine organizat, au avut parte mai mult de stress decât de distracție, multe curse prin mall și mare zăpăceală cu partenerii sau cei care trebuiau să ofere indicii concurenților care hoinăreau prin mall în căutare de indicii. Dau dreptate, au fost lacune, au fost greșeli, nu au fost monitorizate bine activitățile…comunicarea a fost deficitară…dar nu asta contează pentru mine cel mai mult, am învățat că mai rău îmi fac de stau supărat pentru ceva ce nu am făcut eu…deși se răsfrânge asupra mea… Ce-i drept, cei care au fost în mall și nu au stat la probele de afară probabil că merită „dreptate” și știu mai bine de ce sunt supărați/supărate…

Eu, în schimb, vreau să scot ce a fost mai bun din evenimentul ăsta…că până la urmă, în pofida tuturor celor mai puțin bune, a fost mai mult de o competiție… pentru mine a fost prilejul să întâlnesc oameni faini, am mai schimbat vorbe cu alți bloggeri…a fost, poate, un pas spre a avea legături frumoase cu oameni din blogosferă și nu numai.

În plus, azi am observat că pot merge pe skateboard destul de bine, deși a fost a doua oară când m-am urcat pe așa ceva…plus că am dus în mâini și o tavă cu pahare umplute cu apă :)) ….pe lângă asta, am pedalat din nou după destul timp, am mai dat cu șutul în minge (chiar îmi era dor) …și mi-am mai colorat pielea :))  La afterparty nu am mers, nu din cauză că aveam ceva cu cineva, doar că trebuie să îmi pregătesc băgăjelul spre o scurtă vacanță la mama și la tata acasă 🙂 …sper că lumea ce a fost se simte bine…că probabil încă mai e atmosferă la Popricani :))

E un gând spre toți cei care vor să simtă pace în suflet…e mai bine să dăm un feedback bun, fără critici dure, căci, chiar de s-a greșit….cu toții greșim…și să acceptăm, să gândim că, în orice rău, este și puțin bine! Eu am scos binele, iar ce nu a fost bine…am lăsat să se ducă…departe de gândurile mele.

Cred că știti vorba: ” Învaţă să îţi scrii durerile pe nisip şi bucuriile pe stâncă ! ” Eu asta fac…cât reușesc!

P.S. Asta nu înseamnă să fim toleranți de tot și indiferenți, înseamnă să spui ce nu îți convine într-un mod elegant și să speri în mai bine!

Pace și Bine!

sursa foto

Despre Pavel-Emilian Stan
Sunt român şi sunt mândru că m-am născut român, indiferent de ce s-a, se, se va spune despre asta!

3 Responses to O poveste a contrastelor…Blog Olympics III

  1. Mie imi place titlul, pe bune. „O poveste a contrastelor”. Unii au fost multumiti, altii au comentat, a iesit si o mica cearta – ca efect al nesincronizarilor din timpul evenimentului. Asta e, de acuma e istorie. Sunt sigur ca daca ai fi participat la BO 2, ai fi avut o parere mai dura… Cu toate astea speram ca lumea va invata din greseli si nu le va mai repeta. (De fapt sper sa nu mai organizeze prea curand evenimente intr-un timp „record”)
    Cheers!

    • Multumesc, Florin! Mi s-a părut inspirat ca tot se vorbea de asteptari si realitate…am vazut ce a ieșit si pe facebook, pe bloguri…a cam căpătat amploare…sper sa se stinga si sa fie mai bine in viitor! 😀

      • Cu siguranta se va stinge repede. Lumea nu uita usor dar e dispusa sa inteleaga ceva din greseli. Ramane de vazut ce va fi in viitor. Poate ca lumea va invata din greseli

Lasă un răspuns

