…și așa începe!

Salut!

          Cred că vi s-a întâmplat să vă puneți în gând ceva, să tot ziceți că faceți, faceți și, totuși, se tot amâna. De nu, bravo! În cazul meu a cam fost prima variantă…Gândul să îmi fac un blog a început să prindă contur după ce am intrat la facultate și în PRIME Iași  și am scris unele texte, am participat la Social Media Summit, și , mai ales, după insistențele Roxanei Mihaela Holban, căreia îi spun un sincer mulțumesc pentru că îmi stă mereu alături și mă susține…datorită ei am conștientizat că pot face asta!

Așa că…încep foarte entuziast pentru că  am descoperit că îmi place să scriu…deși nu credeam că îmi place, mă cam feream de asta, cred că era teama de necunoscut. Dar cum totul se învață, ce nu știu acum, voi învăța ca totul să fie bine 🙂

Am intrat în cercul bloggerilor nu online, cum era de așteptat, ci offline, asta datorită Icar Tours (prin Florin Bărhăleanu, Andreea Marc și Victoria Epurean) care mi-a oferit oportunitatea de a cunoaște oameni frumoși și a descoperi, în același timp, orașul Iași, de a descoperi unele din cele mai frumoase locuri din Iași, prin Iași Blogging Tour. Am descoperit locuri și clădiri din oraș cărora nu le-am acordat atenție înainte de tur, despre altele am descoperit mai multe lucruri decât știam, unele îmi plac mai mult ca înainte…acesta e farmecul turismului, te face să vezi altfel lucrurile și te face să apreciezi ce ai în jurul tău și să apreciezi oamenii, munca lor, căci toate clădirile au fost ridicate de oameni.

E de apreciat ce face Icar Tours, era nevoie ca acest oraș să fie promovat, are multe de oferit, cel puțin din punct de vedere turistic.

Și nu se oprește aici intrarea mea…  Voi participa mâine la Blog Olympics, a treia ediție, organizat de Iasi.InOras.Ro  (un mulțumesc din nou pentru Roxana-Mihaela Holban)  Abia aștept să văd ce surprize ni se oferă mâine și ce obstacole vom înfrunta!  Sper ca echipa din care fac parte să câștige, dar sunt fair-play și spun: fie ca cel mai bun să câștige!

Simt că acest chef de a scrie nu mă va părăsi și încă un lucru: știu că mereu voi avea o muză care să mă inspire!

Pace și Bine!

sursa foto

Despre Pavel-Emilian Stan
Sunt român şi sunt mândru că m-am născut român, indiferent de ce s-a, se, se va spune despre asta!

4 Responses to …și așa începe!

  1. :”> Iti multumesc, Emi meu! :X Ma bucur sa te pot ajuta! Meriti si ai talent, trebuie sa ti-l pui in valoare! :* Mult succes, sa scrii mereu si clasicul „bun venit in blogosfera”! >:D<

    PS: Sunt cu ochii pe tine :)) :X

    • emilianstan says:

      Multumesc și eu, draga mea! Chiar meriți toată aprecierea mea, căci ești o persoana foarte bună! Nu aș fi făcut asta prea devreme fără ajutorul și insistențele tale! Mulțumesc! Mult succes și ție, chiar scrii foarte frumos, ai talent :* Îți urez „Cât mai sus!” Bine te-am (v-am găsit!)

      P.S. reply: Mă va ajuta mult dacă stai cu ochii pe mine 😉 :X

  2. Don Caesar says:

    Herr Emmilian cu tot ce ai nevoie te sustin. Sa nu fii lipsit de motivatie. Don’t work hard, work intelligent.

Lasă un răspuns

